På svensk mark

Ja, nu är jag hemma i Sverige igen!

Flygresan gick bra.. till slut. Jag hade dock riktigt ont om tid vid bytet i London. Jag sprang genom hela terminalen och trängde mig före i köerna vid kontrollerna, och kom fram till gaten 2 minuter innan den stängde. Vilken tur va? Turen var dock slut när jag kom till bagagebandet på Arlanda och de ropade upp i högtalarna att ett gäng väskor hade blivit  kvar i London. Min väska var förstås en av dom, men det brydde jag mig inte om så mycket just då för då slapp jag ju vänta på väskan! Jag gick ut i vänthallen och när jag såg min underbara familj stå där och vänta så sprang jag och slängde mig om halsen på dem och grät av lycka. Det var så otroligt underbart att träffa dem igen! (Och väskan skickas hem till mig ikväll, så det löser sig det med).

Även om resan är slut nu så ska jag slänga in ett par inlägg till inom kort. Lite bilder och någon sammanfattning över resan. Så ni behöver inte sluta gå in på Sara i en sari riktigt än...

Kommentarer
Postat av: faster anneli

Välkommen hem till snöiga Sverige älskade Sara! Kan knappt vänta till imorrn kväll då vi får krama om dig ordentligt!

2010-03-01 @ 09:38:53
URL: http://annelimoments.blogspot.com
Postat av: Morfar

Välkommen hem Sara en bamsekram väntar dig.

2010-03-01 @ 10:31:23
Postat av: mormor

Hej lilla gumman, välkommen hem till det sköna vädret i Sverige. Skönt att du är hemma igen. Många kramar

2010-03-01 @ 11:04:03
Postat av: mom

Jag kan inte fatta att du är hemma hos oss igen!!! Därför var jag tvungen att ringa hem till dig förut och kolla att jag inte drömde <3

2010-03-01 @ 12:41:47
Postat av: tammi

välkommen hem :)

2010-03-02 @ 23:55:34
URL: http://milestogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0