Sorgligt och harligt

Da var sista veckan pa Swastha slut. Sorgligt. Den har veckan var vi i en ny klass, den smartaste klassen. Det var roligt och utmanande. Det blev lite mer riktig undervisning da. Vi var ensamma med klassen hela veckan. Forutom den vanliga undervisningen sa larde vi dem lite lekar som de kan ha anvandning av i engelsk-undervisningen. Bland annat larde vi dem hanga gubbe. Det tyckte dom var jatteroligt. Sen sa larde vi dem ocksa BINGO och charader 

Imorse sa vi hej da till alla. Det var jattejobbigt och sorgligt. Varken Sara eller jag kunde halla oss i fran att borja grata. Jag saknar redan alla barnen, de ar sa hilma gulliga. Barnen ville inte heller att vi skulle aka

Just nu sitter vi i Mangalore. Ikvall gar bussen till Goa. Det ska bli himla harligt med lite sol och bad

Den har datorn ar knapp, jag kan inte gora punkt ordentligt, sa jag uppdaterar mer nar vi kommt fram, nagon gang i borjan av veckan


Kommentarer
Postat av: mom

Bada lite för mig också! Bara 9 dagar kvar nu... <3

2010-02-19 @ 13:07:44
Postat av: lil'sis

ska bli roligt att få prata med dig irl istället för att skicka brutna sms till varandra haha :)

2010-02-19 @ 14:31:29
Postat av: zhinelle

ska bli kul å träffa dig igen, vi saknar dig!

Jag är så avundsjuk att du sluppit den hemska kylan vi har/haft här nu! Du har det lyx du, som får vara i värmen ;)



Kul att du trivts så bra där med barnen och allt! :)

2010-02-19 @ 19:36:56
URL: http://zhinelle.blogspot.com/
Postat av: snömannen

pappa skottar snö.......du dricker öl...det är du värd efter härligt jobb med barnen, syns snart!

2010-02-20 @ 12:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0