Sol, hav och fisk

Har nu varit nastan hela veckan har i Goa. Det ar soligt, varmt, vagor i havet, chill stamning, trevligt folk, god mat och... harligt. Vi bor i en liten bungalow pa stranden.

Vi ligger pa stranden pa dagarna och forsoker fa lite farg, badar i det varma havet och bara njuter av att vara lediga. Pa kvallarna besoker vi nagon mysig restaurang pa stranden.

Allt har gatt bra, forutom att vi var lite daliga igar. Vi akte pa nan magsjuka, jag tror vi fick i oss dalig fisk kvallen innan. Men imorse var vi krya igen sa det gick snabbt over som tur var.

Imorgon kvall tar vi nattbussen till Bangalore, och tidigt sondag morgon satter jag mig pa planet hem mot Sverige. Det kommer bli konstigt att byta ut denna stekande varme mot kyla och sno. Det ska bli underbart att traffa alla igen, samtidgit som jag sakert kommer sakna livet har en aning ocksa.

Kommentarer
Postat av: pappa

skönt att ni är bra igen, skall bli underbart att träffas igen!

2010-02-25 @ 12:23:49
Postat av: mom

längtar, längtar, LÄNGTAR!!!

2010-02-25 @ 13:04:05
Postat av: mormor och morfar

Vi väntar så på att du ska komma hem och att vi får träffas framöver. Kramar

2010-02-25 @ 13:46:47
Postat av: faster anneli

Åh vad vi längtar efter att få krama om dig! Men jag förstår att du kommer sakna livet i Indien och alla barnen och kompisarna du lärt känna.

2010-02-26 @ 15:56:28
URL: http://annelimoments.blogspot.com
Postat av: tammi

det har gått jäkligt fort ändå! en upplevelse för livet helt enkelt :)

2010-02-27 @ 18:43:53
URL: http://milestogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0