Lil'sis is home

Nu är efterlängtade lillasyster hemkommen. Välbehållen och nöjd, dock en aning trött efter en lång resa utan sömn. Nu har vi nästan en vecka på oss att umgås, innan det är min tur att ge mig iväg. Vi var en hel välkomstarmé och mötte henne på flygplatsen, med kameror och svenska flaggan och grejer. Ska man göra nåt så ska man göra det ordentligt. Det är min släkts melodi.

Mitt undermedvetna är tydligen väldigt nervöst, vilket har resulterat i små mysiga migränattacker i snart en veckas tid. Otroligt störande. Nu har jag i alla fall skaffat migräntabletter, vilka förhoppningsvis hjälper. Vi köpte dock inte de starkaste, eftersom typ hela ansiktet kunde domna bort av dem. Inte så kul.


Kommentarer
Postat av: Mom

Snygg sida! Ska bli spännande att följa ditt äventyr här.//Mom

2009-11-29 @ 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0