Next week

Tankte att jag skulle hinna med ett inlagg till innan vi ger oss av.

Igar at vi som sagt pizza. Vi ringde och bestallde hemleverans, och sa hade vi kopt lite ol ocksa. Sa vi hade en riktigt mysig kvall uppe pa hotelltaket. Nar vi hade atit upp (icke starkt), och var proppmatta, sa lag vi och kollade pa stjarnorna och pratade. Sa mysigt.

Idag ska vi packa vara ryggsackar. Som tur ar kan vi lamna vara stora resvaskor har pa hotellet, sa vi slipper slapa med oss allting. Imorgon bitti borjar alltsa trekking week. Vi kommer vara borta mandag till fredag och jag tror vi kommer sova pa tre olika stallen. Det ska bli sa spannande med safari och vandring. Hoppas vi har turen att fa se manga djur. Vi ar sex tjejer som kommer delta, tva fran Sverige, tva fran Holland, en fran Frankrike och en fran Tyskland.

Jag vet inte om jag kommer ha nagon tillgang till internet under nasta vecka, sa rapporter om safarin kommer nar jag far tillfalle. Annars far jag halsa er alla en riktigt god jul!


Kommentarer
Postat av: mom

tusan också, jag vaknade vid halvåtta imorse och tänkte att "nu kanske Sara är online", men jag hann inte in i tid... God jul själv stumpan! Pappa hälsar också, Elin sover men hälsar säkert med!!

2009-12-20 @ 09:56:22
Postat av: elin

haha sover inte längre sen föräldrarna började dunka julmusik, dammsuga OCH sätta igång maskiner. igår var det hammare och skruvdragare som väckte mig.. anar jag en konspiration? GOD JUL SIS!

2009-12-20 @ 11:44:36
Postat av: Från Farfar och Farmor

Hej Sara.

-19 härom natten, då fryser väl även elefanterna och

tänk så tokiga dom skulle bli av all vit snö.

Ha det fortsatt bra och GOD JUL

Hälsningar Farfar och Farmor

2009-12-20 @ 12:18:04
Postat av: faster anneli

En sån mysig avslutning på veckan du fick med pizza, öl och titta på stjärnorna! Du har en spännande ny vecka framför dig ser jag - hoppas det inte blir för jobbigt med vandringen och att du får njuta lite också!



God Jul lilla gumman! Emma har köpt en julklapp till dig som väntar när du kommer hem så småningom ;))



Kraaaaaam! Sköt om dig!!

2009-12-20 @ 12:33:55
URL: http://annelimoments.blogspot.com
Postat av: Anonym

ni vankas det jul här hemma.sista utgången vi hade igår kväll saknade vi dig som vanligt.tomt var det utan dig och dina gaaalna fasoner ute på kvällarna på ågatan! we miss you a lot. snart är det jul...........hoppas att du får en hur bra dag som helst utan emlansemlanfridahjärtmanjullepelleolgipolski och så klart la familia hemma i ljungsbro. hörs bro <3

2009-12-20 @ 23:00:39
URL: http://walkinginshoes.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0