Det närmar sig...

Då var ännu ett hejdå avklarat. Denna kväll var det släkten som var här på lite fika och goodbye. Blir ju inget julfirande med dem detta år, så fick bli en träff med dem nu istället. Tack hörni, för lyckönskningar och resebidrag. Det uppskattas! Mor min råkar också fylla år idag, så vi har även grattat henne lite smått. Grattis igen älskade mamma!

Det är dessutom torsdag, vilket betyder att detta är min sista kväll hemma. Hur konstigt är inte det? Inatt ska jag sova sista natten i min säng.. tur att lil'sis har lovat att leka skilsmässobarn och sova varannan vecka i mitt rum, så att det inte känner sig så övergivet. Gullvivan får även fri tillgång till all my stuff, såsom kläder/smycken/skor, så förhoppningsvis klarar hon sig utan mig i tre månader. Frågan är ju bara hur jag ska klara mig utan henne?


Kommentarer
Postat av: gullvivan

jag kommer ta väl hand om din säng, ditt rum, dina kläder, smycken och skor. frågan är vem som kommer ta hand om mig?

2009-12-03 @ 22:44:37
Postat av: mom

så gulliga ni är mina älskade sommarblommor!

2009-12-03 @ 23:21:54
Postat av: Malin

Hittade din blogg nyss. Indien verkar jättehäftigt! Hoppas du får en bra resa. Jag erbjöd Marcus att ta del av mina kläder och annat jag lämnade hemma, men han var inte lika pepp på det som Elin verkar vara, konstigt.. Lycka till och ha det asbra där borta! Kram:)

2009-12-04 @ 00:15:41
URL: http://malingardeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0