Avsked

Nu börjar det kännas verkligt, när avskeden bockas av... Igår kväll var det mina ljungsbro-brudars tur. Vi hade mys nere hos Pemlan i sedvanlig ordning, jag, Fia, Elin och Pemlan. Lite vanligt häng med katter, tv, film och chips som för ovanlighetens skull avslutades med kramar och hejdå för en tid.

Även idag klarade jag av ett smärtsamt farväl. Femman, som i cirka två månader varit en trea, var här på besök. Alltså, mina pärlor Fridolin och Ems. De två återstående delarna av femman, Olget och Julle, befinner sig som bekant i Aussie och kunde tyävrr inte joina våran kväll. I alla fall, det blev glögg, lussebullar, alldeles för många pepparkakor och såklart en massa skratt. Jag fick för övrigt en liten berlock i form av ett flygplan i hejdå-present, hur gulligt är inte det? TACK mina söthuven. Även denna kväll slutade i kramkalas och lyckönskningar.

Jag kommer sakna mina tjejer. Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0